قابهای نگهدارنده فیلتر به گونهای طراحی شده اند که فیلترها را قادر میسازند، در لبه ها نصب شوند و امکان برداشت از جلو را به جای لغزش روی واسطه فراهم میکنند. این نوع از فریم های ترکیبی برای فعال کردن یک ترکیب طراحی شده اند.

یکی از فیلترهایی که باید در همان قاب نگهدارنده قرار گیرند، فریم های ترکیبی برای کاربرد ایده آل هستند؛ دارای فضای محدودی که در آن فیلتراسیون دو مرحله ای مورد نیاز است.

ویژگی ها و جزییات فنی

  • ساختمان و سازه
    قاب های نگهدارنده و فریم های ترکیبی به صورت استاندارد از فولاد گالوانیزه از گزینه های فولاد ضد زنگ تولید می شوند. هنگامی که برای استفاده با فیلترهای پانل عرضه می شود، قاب های نگهدارنده با یک درزگیر فوم و گیره ها برای جلوگیری از عبور هوا و ایجاد یک آب بندی مثبت نصب می شوند.
  • ابعاد
    قاب های نگهدارنده به صورت استاندارد در پروفیل های 56 میلی متری یا 116 میلی متری در تمام اندازه های استاندارد صنعتی عرضه می شوند. فریم های ترکیبی به صورت استاندارد در پروفیل های 56 میلی متری یا 136 میلی متری عرضه می شوند.
    اندازه های غیر استاندارد در صورت درخواست قابل سفارش هستند.
  • گیره های فنری
    قاب های نگهدارنده به صورت استاندارد با گیره های فنری P.G که در زمان سفارش در محل مشخص شده، ثابت می شوند، عرضه می شوند. گیره های چرخشی نوع D نیز موجود است و می توان آن را به صورت جداگانه تهیه کرد.

برای مشاهده ابعاد و اندازه این فریم ها و همچنین برای مشاهده فریم مناسب هر فیلتر روی لینک زیر کلیک کنید

holding frames

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!