فیلترهای کیسه‌ای سطحی با راندمان متوسط ​​تا بالا از نسل جدید، از فیلترهای فیبر مصنوعی که ذاتاً ضد میکروبی هستند، تولید می‌شوند. این فیلتر ها عملکرد عالی فیلتراسیون همراه با ظرفیت نگهداری گرد و غبار بالا را ارائه می دهد و برای کاربرد هایی مناسب است که در آن بالاترین درجه تمیزی هوا مورد نیاز است.

این نوع از فیلتر ها قادر به حذف آلاینده‌هایی مانند باکتری ‌ها، قارچ ‌ها، دود، بخار و غیره از جریان هوا است و یک فیلتر کیسه‌ ای ایده‌آل برای سیستم‌های HVAC نصب شده در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه ‌ها، واحدهای پردازش مواد غذایی و دارویی، اتاق‌های کامپیوتر، تجهیزات نوری و الکترونیکی، پایانه های فرودگاه ها، ساختمان های عمومی و غیره است.

ویژگی های لایه میانی و جزئیات فنی

فیلتر های کیسه ای ذکر شده از یک فیلتر 100% مصنوعی با استحکام کششی بالا که از طریق فرآیند دمش مذاب ایجاد شده است، استفاده می کند. این لایه میانی از مزیت آب بندی حرارتی برخوردار است، بنابراین از سوراخ های پین که در اکثر فیلتر های کیسه ای معمولی وجود دارد، جلوگیری می کند.

آرایش واسطه ای سه مرحله ای که از الیاف درشت بالا دست، الیاف میکرو ریز پایین دست و یک پشتوانه استری برای جلوگیری از خروج فیبر تشکیل شده است و ظرفیت نگهداری گرد و غبار و راندمان فیلتراسیون بالایی را ارائه می دهد.

همچنین فیلتراسیون سطحی گسترده ای را از طریق لایه های میانی تشکیل شده در کیسه های نگهدارنده گرد و غبار فراهم می کند. این کیسه ها با کوک های داخلی یا فرآیند جوشکاری اولتراسونیک با فاصله دهنده های داخلی ایجاد می شوند تا کانال های جریان هوا یکنواخت را برای بارگیری گرد و غبار، و عمر طولانی تر فیلتر حفظ کنند. طراحی کیسه کاملاً متعادل، اجازه باد کردن کامل لایه میانی بدون ازدحام یا محدود کردن جریان هوا را می دهد تا از استفاده بهینه از لایه میانی اطمینان حاصل شود و در نتیجه عمر طولانی را ارائه دهد.
هر کیسه به قاب پشتیبان کانال “J” خود متصل و آب بندی شده است که به یک قاب فولادی مقاوم در برابر خوردگی سنگین با لبه‌ های محکم بسته می‌شود تا از آسیب به لایه میانی فیلتر جلوگیری شود. این طراحی با از بین بردن نقاط تماس فلزی بین قطعات، از در رفتن هوا جلوگیری می کند. فیلترها نیز در ساخت قاب پلاستیکی ارائه می شوند.

برای اطلاع از ابعاد قابل سفارش و مشخصات فنی ایت فیلتر ها بر روی لینک زیر کلیک کنید

filter pac

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!