HEPA HC یک فیلتر به سبک جعبه چین دار عمیق با جداکنندۀ آلومینیومی است. این محصول از کاغذ فایبرگالس میکرو ریز ساخته شده است. و دارای فریم فلزی است.

این فیلترها در درجات H13 و H14 موجود هستند. مدلهای استاندارد در عمق فریم 150 و 292 میلی متر عرضه می شوند. فیلترها به سبک جعبه ای و به سبک فلنج دو طرفه ساخته می شوند. قاب های MDF فقط در ساخت جعبه مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های محصول و جزئیات فنی

  • متریال:

فیلترها ی HEPA HC از رسانه های کاغذی فیبر شیشه ای با کیفیت برتر با طول پیوسته تولید می شوند که در درجه های مختلف کارایی موجود هستند. فیلتر این محصول مقاوم در برابر رطوبت و مقاوم در برابر آتش است.
کاغذهای ضد میکروبی نیز برای کاربردها ی خاص موجود است. بسته فیلتر چین دار یکنواخت و بسته سطح عبوری بالایی را برای نگه داشتن گرد و غبار ، به صورت بسیار ریز ایجاد میکنند.

  • قابه ای فیلتر:
    ساختار استاندارد قاب ، فولاد گالوانیزه است. نسخه های با دمای بالابا قاب های فولادی ضد زنگ ساخته شده اند. قاب های چوبی در صورت درخواست نیز موجود است.
  • درزگیر و واشر:
    بسته محصول چین دار با استفاده از الاستومر یورتان دو قسمتی بازدارنده با چگالی بالا در قاب فیلتر محصور شده است. یک واشر نئوپرن
    پروفیل تخت برای اطمینان از آب بندی بدون نشتی به فیلتر استفاده می شود. نسخ های با دمای باال با درزگیر سرامیکی و واشر مقاوم در
    برابر دما نیز تولید می شوند.
  • جداکننده های محصول:
    در فی لترهای HC HEPA Aero ،محیط چی ن دار به طور ی کنواخت و با دقت توسط جداکنندههای آلومینیومی موج دار و لبه دار قرار میگیرد تا استحکام بیشتری داشته باشد و از بسته محصول محافظت کند.
  • تست فیلتر:
    فیلترها ی تمام شده تحت بررسی کیفیت کامل قرار می گیرند. آن ها به صورت جداگانه اسکن می شوند تا از عملکرد ضد نشتی اطمینان حاصل
    شود و هر فیلتر دارای برچسبی است که نتیجۀ آزمایش اسکن را روی آن نشان می دهد. ما امکانات تست را طبق EN1822 و استاندارد
    آمریکایی 3.CC001-RP-IEST داریم. تست فیلترها بنا به درخواست مشتر ی قابل انجام است.
  • نصب و راه اندازی:
    فیلترها ی HEPA باید در ماژول های ساخته شده یا قاب های نصب دائمی دارای گیره نصب شوند. این کار تضمین می کند که واشر فیلتر
    به طور کامل در برابر قاب نصب فشرده شده است. پس از نصب، فیلترها باید توسط یک آزمایش کنندۀ مجاز آزمایش شوند تا از یکپارچگی
    فیلترها اطمینان حاصل شود. توصیه می شود یک پیش فیلتر برای طولانی کردن چرخۀ عمر فیلتر HEPA نصب شود.

برای اطلاعات فنی و ابعاد قابل سفارش این فیلتر ها بر روی لینک زیر کلیک کنید

HEPA HC

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!