فیلترها ی جعبه سخت چین دار عمیق FLOW ،با راندمان متوسط تا بالا، از طیف نسل جدیدی از فیلترهای فیبر مصنوعی با خاصیت ضد می کروبی تولید می شوند. و قادر به حذف الاینده هایی مانند باکتری ها، قارچ ها، دود، دوده و غیره هستند.

از جریان هوا، یک فیلتر خوب و ایده آل برای سیستم های HVAC نصب شده در بیمارستانها، آزمایشگاهها، واحدهای فرآوری مواد غذایی و داروسازی، اتاق های کامپیوتر، امکانات نوری و الکترونیکی، پایانه های فرودگاه، ساختمانهای عمومی و غیره است.
فیلترها ی فلزی پلی پلیت همچنین می توانند به عنوان یک فیلتر با راندمان متوسط در جایی که از فیلترهای ثانویه استفاده نمی شود، انتخاب مناسبی باشند. پنل های قابل شستشو پلی پلیت با یک شبکه پشتیبانی سیمی در هر دو طرف تعبیه شده اند تا در صورت نیاز امکان شستشوی معکوس فیلترها را فراهم کند

فیلترها ی محصول ترکیبی از نوع جعبه چین دار عمیق
موجود در قاب های تک، دوتایی یا بدون هدر با بازده M5 تا F9

ویژگیهای محصول و جزئیات فنی :
فیلترها ی FLOW از محصولات ترکیبی درجه یک ساخته شده اند، محیط فیلتر با یک توری فلزی منبسط شده با سطح باز 98 % لمینیت شده است که استحکام کافی را برای بسته محصول چین دار فراهم می کند، که از محصول پشتیبانی کرده و به چین ها استحکام میبخشد.

آرایش محصول سه مرحلهای که از الیاف درشت بالا دست، الیاف ریز در پایین دست و پشتی اسکریم برای جلوگیری از مهاجرت فیبر تشکیل شده است، ظرفیت نگهداری گرد و غبار و راندمان فیلتراسیون بالایی را ارائه می دهد.

این فیلتر ها برای استفاده در سیستم هایی با حجم هوای متغیر طراحی شده است و عملکرد فیلتراسیون عالی همراه با ظرفیت نگهداری گرد و غبار باال را ارائه می دهد و برای کاربردهایی که به بالاترین درجۀ تمیزی هوا نیاز دارند، مناسب است.
طراحی فیلتر آیرودینامیک توسط چین های شعاعی V با تثبیت کننده های چیندار برش خورده منجر به یک فیلتر سفت و پایدار می شود که عملکرد ثابتی را در شرایط عملیاتی مختلف ارائه می دهد. بسته محصول چیندار عمیق در یک قاب فلزی محصور شده است و هر چهار محصول به درستی به قاب چسبانده شده اند تا از عملکرد بدون نشتی اطمینان حاصل شود.

FLOW فیلتر در تمام اندازه های استاندارد، ساختار جعبه ای یا با قاب های تک یا دو هدر موجود است.

برای مشاهده اطلاعات فنی بیشتر و ابعاد قابل سفارش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Flow filter

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!